jobb napokon :)

Címkék: járás HBOT

2013.02.27. 12:56

2013_febr_kicsi_1361974107.jpg_1240x1653

ez a mostani legjobb helyzet: Peti képes arra, hogy ilyen szabályos nyomokat hátrahagyva járjon, persze ehhez teljes odafigyelés. egy teljesen friss és amúgy egészséges Peti kell - és az eredmény szemmel láthatóan Őt is büszkeséggel tölti el :)

Ezeket a nyomokat február elején hagyta az OORI főépülete előtt, valamikor a 90. és a 100. hbot kezelés között.

A bejegyzés trackback címe:

https://meddigamienk.blog.hu/api/trackback/id/tr865108076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roffi Kati 2013.02.27. 18:32:04

Barbikám! Örömmel vettem ezt a blogot! Midíg érdeklődéssel figyeltem a Petike fejlődését és nagyon jó ezeket a sorokat ismét olvasni! Én aki 42 évig foglalkoztam kisgyerekekkel, köztük nagyon sok képességükben sérült gyermek is volt ami nem kis kihívás volt számomra . Nekem azonban örömömre szolgált ha sikerült eredményeket elérni.Épp ezért tudom neked mit jelent ez a nagy siker annál is inkább hogy a te kis gyönyörűségedről van szó!Még egyszer csak gratulálni szeretnék neked a sok küzdelemhez ,Petinek a kitartáshoz na és mindazoknak akiknek ezt a csodát köszönhetitek! További kitartást erőt és sok örömöt kívánok nektek!
süti beállítások módosítása