Megint vasárnap, megint séta, megint sokat és megint messzire.... Most nagyon sáros volt a Kiserdő, azért megpróbáltuk, de még a gyerekek sem igazán akartak sokadszorra felmászni a játékokra....hiába sütött a nap, mégis tocsogtunk a sárban, ezért nem is kellett nógatni őket, hogy inkább sétáljunk. Persze teljesen most sem maradhatott ki a nagyos akadálypálya az erdő közepén, de egy kör után inkább továbbindultunk.

Nagyjából fél óra séta után betértünk a Bergmann cukrászdába egy jól megérdemelt sajtos pogácsa - forró tea kombinációra, majd hazafelé indultunk. Apa és Anna előre siettek pakolni, én szépen, lassan bandukoltam hazafelé az erdőn át az egyre fáradtabb Petivel. Valahol az erdő közepén megbújó játszótér környékén egyszer csak elkeseredett. Nézek rá, kérdezem: fáj valami, kicsim?

mire Peti: nem fáj, de pont az a  legrosszabb, hogy elfáradt az a gépezet, amit most még üzemeltetnem kell.....

???

Egy másodpercnyi döbbenet után vettem az adást,  megsimogattam a lábikóját és megkérdeztem: elfáradtál? ...

Igen, vallotta be, de ezek után gyorsan emlékeztettem arra, hogy sose találok haza, ha ő nem mondja, merre is kell menni, így tehát újra elindultunk. Tudtam, hogy fáradt, de azt is, hogy nem is engedné, hogy felvegyem, és nem is bírnám el. Egyetlen szóval sem panaszkodott, nagyon élvezte a játékot, hogy anya nem talál haza, meg azt is, hogy ő mondta, merre  is menjünk. Végig, az összesen közel egy órás séta alatt végig szépen járt, mert tegnap előtt este új cipőt kapott, és annyira tetszik neki, hogy még a sártól is féltette.

Megint vasárnap, megint séta, megint egy aranyos mondat Petitől ... megint egy alkalom, hogy észre vegyem: neki az a természetes, hogy "működteti" a lábait ...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://meddigamienk.blog.hu/api/trackback/id/tr187132451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása